Studio pentru Animații Explicative
                          Tel 0728.624.521  salut@explicat.ro
Blog
Blog Post: 03/11/2016
Publicat de:
Andrei Stoleriu
Distribuie acest post
Cum îți explici afacerea în 60 de secunde?
Ai mai primit întrebarea asta vreodată?

Și.. cu ce zici că te ocupi?

Dacă de obicei răspunsul tău este “e mai greu de explicat”, atunci continuă să citești aceste rânduri ce îți vor salva timpul în care te frustrezi de ce ei nu înțeleg și banii pe campanii de marketing și awarness.
E complicat să explici când e vorba de o companie de promogramare sau de design al interfețelor web cuiva care nu vorbește aceeași limbă 
cu tine. 
Aici intervin video-urile explicative și sunt cea mai ușoară metodă să extragi esența din afacerea ta. 
1. Fundația
„Înţelegi un lucru pe deplin decât dacă poţi să-l explici unui copil de 3 ani.” - Thomas Edison

Înlocuiește o prezentare de 40 de pagini a misiunii și valorilor companiei cu 3 paragrafe scurte. 
Renunță la toate eforturile de a impresiona publicul cu exprimări pompoase. 

„60 de secunde sunt suficiente să explici concepte pe care unii le mestecă 3 ani de zile.” - Winston Churchill

Când vrei să explici ceva complex, explică simplu. Videourile explicative fac audiența să rețină esențialul prin simplitate, prin conexiuni cu ceea ce știe deja și prin stimularea simțului vizual și auditiv în același timp, toate fiind modalități prin care creierul procesează cel mai eficient o informație.

2. Trucurile vechi sunt cele mai bune
Ca să transmiti o informație rapid este prin asociere de cuvinte și imagini. E esențial să păstrezi simplitatea și în alegerea imaginilor. 
Îndiferent cât de interesant arată o imagine mai complicată, o să suprasoliciți memoria celor ce urmăresc videoul și îi distragi de la mesajul principal.

Imaginea ideală este simplă, captivantă și stă în echilibru între memoria de lungă durată și cea de scurtă durată. Publicul e captivat de mesaj, reține mesajul și nu e întrerupt de concepte complicate.
3. Care-i scopul?
Motivul pentru care un video de genul acesta e scurt e pentru că nimeni nu o sa urmărească un material de 5 minute despre afacerea ta și probabil nici n-ar reține mare lucru. 
Nu o sa mai vizualizezi a doua oară ceva ce n-ai înteles! 
Deci transmiterea mesajului în mod concis și clar este foarte importantă.

Expresiile sunt foarte importante în procesul de producție, pentru că transformă informațiile în ceva ușor de înțeles. 
Spre exemplu, o platformă online de comunicare internă adaptată companiilor corporate poate fi numită – mesageria instant a biroului tău. Oamenii vor înțelege la ce te referi și vor reține informația iar tu ai economisit timp și efort ca să o explici.

4. O combinație de succes
Un video explicativ este excelent pentru a spune povești deoarece stimuzează simultan senzori vizuali și auditivi, în așa fel încât să poți reține mai multe informații. 

Asemenea, apelează la memoria de lungă durată a audienței prin folosirea de metafore și expresii universale. Cel mai eficient mod de a capta atenția este de a-ți face publicul să se regăsească în imaginile ce le vede.

În acest fel, explici produsul tău și pui și bazele unei relații. Publicul tău va reține informația mai mult timp și asociază compania ta cu propriile lui experiențe.

5. Ultimele 10 secunde
Videourile explicative par ciudate pentru că nu pot să justifice cum reușesc să merite investiția. Asta pentru că scopul lor nu e neapărat vânzarea, ci stimularea emoționala a audienței în așa fel încât să se dezvolte o relație personală între om și companie. 

Odată ce reușești să captezi interesul publicului tău, el va fi dispus să investească în tine. ComScore sau Ripple s-au bucurat de vizitatori mai implicați pe site dupa întroducerea unui video. 

Videourile explicative aduc o mulțime de avantaje. 
E nevoie doar de 60 de secunde.
Fă-i o favoare afacerii tale și investește într-un video.
Vezi procesul de producție AICI.

Îți place conținutul ce ți l-am oferit?
Hai să discutăm despre video-ul tău. Click aici să ne contactezi.
FB Comments Will Be Here (placeholder)
Articole recente
3 Motive Pentru Care Clienții Tăi Cer Video
Eram în clasa a 8-a când am aflat că YouTube a dat...
Top 5 video-uri din 2015
Fiind inspirati de emisiunea celor de la VH1 cu numele: 100 Best Music Videos...
3 motive pentru video marketing
Până la sfârșitul anului viitor, este estimat că 69% din...

Emil Gârleanu nr.11 

Sector 3, București

Tel: 0373.781.181

       0728.624.521 

  salut@explicat.ro

     Portofoliu
     Proces Lucru
     Despre Noi
     Blog
     Contact
   
Copywrite Explicat 2016 - 2017 | Toate drepturile rezervate.
Inpingator