Studio pentru Animații Explicative
                          Tel 0728.624.521  salut@explicat.ro
Blog
Blog Post: 11/09/2015
Publicat de:
Andrei Stoleriu
Distribuie acest post
10 Motive Să-ți Încarci Video-ul Pe Wistia
Am fost obosit de reclamele și prezentarile video pentru afaceri neprofesioniste. YouTube nu este așa de grozav și nu ne ajuta afacerea deloc.

De când i-am descoperit, m-am trezit vorbind despre Wistia tuturor clienților mei și atunci m-am hotărât să spun întregii lumi de ce iubesc Wistia atât de mult și cum o să-ți ajute afacerea într-un milion de feluri.
1. Clienții din faza de prospectare ajung pe site-ul tau, nu pe YouTube
Dacă cei care văd video-ul tău îl distribuie mai departe pe YouTube în loc de site-ul afacerii tale sau „landing page-ul” tau (un loc în care ai mult potențial să-i convertești) pierzi foarte mulți bani cu link-ul respectiv. Pe când YouTube obține tot traficul si bonificațiile doar pentru ei, prin publicarea de reclame. Deci acel vizitator n-o să vadă niciodată site-ul tău. N-o să obții acea vânzare sau acea abonare. S-a dus, pentru totdeauna.
2. Video „ANALITYCS”
Unealta de „analitycs” de la Wistia îți oferă o înțelegere uimitoare despre cum se prezintă video-ul tău. Au un grafic în care îți arată nivelul de interes, din orice secundă, pe tot parcursul video-ului tău, pe care vizitatorii îl parcurg. Au o hartă a temperaturii în care poți să vezi comportamentul vizitatorului individual, rata de redare, câte ore a fost redat, de câte ori a fost vizualizat și multe altele.
Harta temperaturii
Prin reprezentare în culori poți să vezi cât din video-ul tău a fost văzut, de căte ori a fost vizualizat sau revăzut, până și dacă a sărit peste anumite părți. Poți să folosești această unealtă pentru a-ți da seama care parte din video-ul tău este mai atractivă decât alta, apoi s-o îmbunătățești.

Mai jos în harta demperaturii poți să vezi procentul de angajament al vizitatorului (în dreapta) și revizualizările cu galben, portocaliu și rosu.
Ca să vezi o demonstrație dai click pe imagine.
3. Invitație la acțiune
Ce este un video pentru vânzare dacă nu are chemare la acțiune? Wistia îți dă posibilitatea să incluzi chemare la acțiune imediat după terminarea video-ului tău. Poți folosi această unealtă pentru a atrage ai mult trafic pe site-ul tău sau în orice direcție vrei să trimiți vizitatorul tău.
4. Colectare pentru email
Asemănător cu chemarea la acțiune, poți activa video-ul să îi ceară adresa de email vizitatorului, la început, în timpul vizionării sau la sfârșit. Au pregătit până și integrarea directă cu furnizorii autoresponder-ului tău, precum Mailchimp, AWeber, Constant Contact, iar astea sunt doar câteva.
5. Fără reclame
YouTube este îngrozitor cu reclamele. Ei fac cei mai mulți bani din revizualizări și din reclamele de la începutul sau din timpul video-ului. Cât de profesionist ești dacă vorbești despre afacerea ta unui prospect, iar dintr-o dată apare o reclamă? Asta este foarte crud.
6. SEO pentru video
Cei de la Wistia și-au construit produsul special pentru marketing online, încă de la început. Are unelte pentru SEO în video, permițându-ți cu ușurință, chiar dacă nu te pricepi la calculatoare, să introduci Titlul, Descriere, Tag-uri etc. astfel încât video-ul tău să se afișeze primul în căutările de pe Google.
7. Poți controla felul în care arată
Cu unealta de super editare vizuală a conturului, poți controla foarte mult felul în care arată player-ul tău. Poți să-i modifici dimensiunea, culoarea, poți să adaugi icoane de socializare și multe altele. Asta este de mare ajutor atunci când vrei să potrivești video-ul cu stilul și brandul site-ului tău.
Imaginea de copertă
Ai posibilitatea extraorinară de a-ți alege ce imagine de prezentare are video-ul tău, poți să îți crești dramatic rata de conversie cu această opțiune. Majoritatea platformelor video te lasă să alegi dintre 3 imagini de copertă și sincer, parcă nici una nu-ti place. Wistia te lasă să alegi orice cadru din video sau dacă vrei să creezi ceva special, poți face și asta. Foarte puternic.
8. Email marketing
Încorporează video-ul direct în email-ul tău. Asta este o posibilitate utilă. Doar copiezi codul în secțiunea HTML a furnizorului tău de email, iar video-ul va apărea automat cu buton de play și cu imaginea de copertă cu care tocmai l-ai oprimizat. Poți alege să direcționezi privitorul direct pe site-ul tău sau oriunde vrei.
9. Livrare perfectă pe orice dispozitiv
Te doare capul cănd nu poți să vizionezi un video, pe un site, direct de pe telefon, pentru că nu este optimizat pentru acel specific dispozitiv. Pe când player-ul Wistia este 100% compatibil cu toate dispozitivele. Nu contează dacă ai browser compatibil cu Flash sau HTML 5, te poți uita la video.
10. Echipa de suport este uimitoare
Îți răspund la toate email-urile în maxim 1 zi. În cele mai multe cazuri în câteva ore. Nu se vor opri până nu vor rezolva problema, chiar dacă este nevoie să repare codul de programare. Iar asta întâlnești mai rar la o afacere.

De asemenea orice caracteristică din serviciul lor, este bine documentată, iar de obicei au un video care să îți explice cum funcționează, exact când ai nevoie. Nu precum acea „agrafă de birou” de la Microsoft Office, totuși.
Fă-i o favoare afacerii tale și testează Wistia.
Vezi toate beneficiile aici: http://wistia.com/product
Pentru liniștea ta acesta nu este un link de afiliere. Sunt doar un client mândru.
Îți place conținutul ce ți l-am oferit?
Hai să discutăm despre video-ul tău. Click aici să ne contactezi.
FB Comments Will Be Here (placeholder)
Articole recente
3 Motive Pentru Care Clienții Tăi Cer Video
Eram în clasa a 8-a când am aflat că YouTube a dat...
Top 5 video-uri din 2015
Fiind inspirati de emisiunea celor de la VH1 cu numele: 100 Best Music Videos...
3 motive pentru video marketing
Până la sfârșitul anului viitor, este estimat că 69% din...

Emil Gârleanu nr.11 

Sector 3, București

Tel: 0373.781.181

       0728.624.521 

  salut@explicat.ro

     Portofoliu
     Proces Lucru
     Despre Noi
     Blog
     Contact
   
Copywrite Explicat 2016 - 2017 | Toate drepturile rezervate.
Inpingator